Drodzy klienci,

Od 11.05.2023r. zmieniona została obsługa klienta.

Działają 4 stanowiska dysponencko-kasjerskie, co powoduje, że każdy klient będzie obsługiwany od początku do końca na jednym stanowisku, bez konieczności podchodzenia do kas.

Mamy nadzieje, że wprowadzone zmiany usprawnią obsługę klienta.

Aktualności

Powiązane wiadomości

Od 09.03.2022r. Bank Spółdzielczy w Gniewie zaprasza obywateli Ukrainy do zakładania rachunków osobistych.

Teraz z każdego miejsca możesz zamówić kartę debetową – wystarczy smartfon z aplikacją SGB Mobile lub Nasz Bank! Kartę zamówisz też w bankowości internetowej SGB24.

Szanowni Klienci, jeśli skorzystaliście z pomocy w ramach Tarczy Finansowej PFR 2.0 z pewnością zaciekawi Was informacja dotycząca umorzenia subwencji. Poniżej zamieszczamy główny komunikat prasowy Polskiego Funduszu Rozwoju. Zachęcamy do lektury!